Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~amanatus | użytkownik

imię i nazwiskoAK adresKatowice zarejestrowany20.06.2007 @01:07:48 ostatnio na stronie29.07.2011 @21:44:47

Mała idealistka, fascynująca się każdym napotkanym życiem na swojej drodze! Nie do niesienia jeśli ma w głowie wizję- bez znaczenia czy dotyczy ona koloru włosów czy naprawy świata. Jak kot- dopóki sama nie podejdzie, pogłaskać się nie da, a jeśli ją zignorujesz strzeli focha z przytupem Jak baba czasami nieporadna, szukająca wsparcia i opieki- jak facet nie przyznaję się do tego zbyt głośno. Pierwsza do głupich i szalonych pomysłówZ prawdziwym powołaniem by dokonać w życiu rzeczy niebywałych i fascynujących... ale do końca jeszcze niesprecyzowanych :D

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu680210
digarty23 komentarze378 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~bezimienna001    03.05.2008 @15:29:04
ajj.. jak mnie dawno tutaj nie było. nie logowałam sie w ogole ;/
ach ^^
_______
zadziwiające, jak potrafimy się niszczyć .
~Terinkaaa    19.02.2008 @13:36:50
Widzę że taki sam avek Pozdrawiam
^LdzW    24.01.2008 @21:06:43
cieszę się
jak możesz to się dopisz :D
^LdzW    07.01.2008 @20:46:37
Szykujemy się do następnej imprezy Digart w Częstochowie,która odbędzie sie w marcu 2008r. Będzie to kolejny zlot & maraton artystyczny i nie tylko. Tu znajdziesz więcej informacji -> http://www.digart.pl/forum/temat/488808/_Czestochowa__TRZECI_ZLOT__-_MARATON_ARTYSTYCZNY_-_KONCERT.html

fakt Częstochowa to nie Twoje miasto,ale możesz przyjechać i bawić się razem z nami.
w planie mamy slideshow, koncert i niespodziankę.
naprawdę warto przyjechać i czuć sie jak u siebie w domu.
To już trzecia taka impreza więc warto się pojawić i dobrze się bawić.
Mnie dystans nie odpycha wręcz przeciwnie przyjadę z miłą chęcią,bo warto jest poznać tak wspaniałych ludzi.
Dołącz do nas i daj sie poznać.



Serdecznie zapraszamy
Organizatorzy.
~thomas812    01.01.2008 @21:38:28
część Ania super zdjęcia!!zapraszam do siebie i czekam na ocenę(dopiero sie uczę:D)
_______
nie dziękuj oceniaj
~qpasystem    05.08.2007 @15:15:57
Raj utracony to granica Turecko-Gruzinska do wszystkiego dodam ze są tam nie zliczone ilości skaczących delfinów

Pozdrawiam !
_______
The more I see, the less I feel
~Turante    21.07.2007 @13:51:46
~nospelenwazeliny    21.07.2007 @04:01:38
jakoś niedowierzam, chociaż coś w tym jest, bo głupota moja jest jak magnes. d;
_______
kuba
~laptop    17.07.2007 @03:09:24
spox jesli zamierzone to wporzadku, pozdrawiam serdecznie
_______
Q.R.W.A - Questions Rather Waste Adults
~whisperer    17.07.2007 @01:04:53
już sprawdzam
~whisperer    17.07.2007 @00:59:05
dziękuję swoją drogą nie ukrywam że galerię masz całkiem całkiem
~Collin2    17.07.2007 @00:56:00
uhum, fajnie wyszło
_______
Krążąc po orbicie, jak HIV po prostytutkach....ostrość ustaw....

~whisperer    17.07.2007 @00:52:16
już się robi
~Erkh    12.07.2007 @02:41:39
dzięki
~tworzywo1    11.07.2007 @23:55:51
piękne słowa... dziękuję
_______
kombinat fotograficzny "bobry"
~qpasystem    10.07.2007 @02:50:40
milej nocy
_______
The more I see, the less I feel
~qpasystem    10.07.2007 @00:33:54
Dodaje zawsze zdjęcia w rozdzielczości 1024 bo to optymalna rozdzielczość dla 17 calowego monitora który jest chyba już standardem sam pracuje w 1600x1200 wiec u mnie ginie nawet trochę. Dziękuje za komentarz i milej nocy
_______
The more I see, the less I feel
~Garnoo    09.07.2007 @10:12:09
nie mam takiej swiadomosci..... .ale dziekuje
~Shirall    09.07.2007 @09:04:20
oj jak mi posłodziłaś
bardzo dziękuje
_______
In the eye of the storm...
You can see the lonely dove!
~Shirall    09.07.2007 @08:59:12
dziekuje
_______
In the eye of the storm...
You can see the lonely dove!
~Boas    08.07.2007 @22:45:28
No dzięki dzięki, za nalot Ja po prostu nie umiem robić zdjęć ludziom, zwierzęta jakoś mnie chyba lubią i czasami mi pozują, foty ludzi zawsze zpieprze
~qpasystem    08.07.2007 @13:30:06
Stokroć dzięki ! Znajomy zawodowy fotograf mówi mi ze mam rękę ale ja w to do końca nie wierze ogólnie mam całkowity brak wiary. Po nowym roku zmiana sprzętu szkoda mi już tych miejsc co odwiedziłem

Pozdrawiam serdecznie !
_______
The more I see, the less I feel
~qpasystem    08.07.2007 @13:26:02
Dziękuje !. I obyś dostawała w końcu te kwiaty ja mam taki nawyk ale nie każdy to lubi
_______
The more I see, the less I feel
~EmilB    08.07.2007 @13:11:52
dziękuje
_______
zapraszam do super grupy http://www.digart.pl/grupy/11254/135mm
~Turante    08.07.2007 @13:10:54
.....
1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt